Bloggnamnet säger väl allt?

Hej allihopa! Jag heter  Eva-Li och är en nypensionerad och ovanligt pigg & glad, om man får säga, milf. I denna blogg ska jag skriva av mig när det gäller både sexfantasier och härliga minnen! Jag spelade in en del privata porrfilmer som ung, och jag saknar tiden mer och mer för varje dag som går. Jag tycker det är rent av skamligt att inte äldre också kan få njuta av sex, det är ju en del av livet, eller hur??

Trots att jag inte har så stor erfarenhet av bloggande, så kommer jag här att ge tips på porrfilmer, dildos, mus-frisyer och allt som hör till.

Hoppas ni tycker detta är lika kul som jag tycker!

Eva-Li - nypensionerad sexfantast :-)


Kommentarer
Postat av: martan

hejsan, såg att du hade gjort porr. så tänkte kolla om du vill prata lite om det med mig via msn. tack på förhand!

/martan

2009-05-19 @ 21:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0